Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling bij Delta Webshops?

Stap 1 - Producten bestellen
Heb je een product gevonden, klik dan op de knop 'TOEVOEGEN AAN WINKELWAGEN’.

Stap 2 – Winkelwagen
Kies het gewenste aantal artikelen en kies voor het kruisje om nog een product toe te voegen aan de winkelwagen.

Stap 3 – Bestellen
Is je bestelling compleet? Klik dan in de winkelwagen op de knop 'AFREKENEN'.

Stap 4 - Gegevens invoeren
Voor het bezorgen van je bestelling hebben we je gegevens nodig.
Kies of je je bestelling wilt laten bezorgen of af wilt halen in Weesp.
Selecteer daarna de gewenste betaalmethode. Vul alle gegevens in en klik op 'BESTELLING NAKIJKEN'.

Stap 5 - Bestelling betalen
Controleer de gegevens van je bestelling en klik op 'NU BETALEN'. Hiermee ga je akkoord met de algemene voorwaarden. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling veranderen of annuleren?

Als de bestelling nog niet is verwerkt en ingepakt, is het in de meeste gevallen mogelijk de bestelling aan te passen.
Zodra de order betaald en ingepakt is, is het niet meer mogelijk om de order te te wijzigen of te annuleren. Meer weten: stuur ons een email of bel naar onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen. Zodra de bestelling bij ons binnen is, ontvang je een bevestiging per email. Zodra je bestelling is ingepakt, ontvang je een email ter bevestiging dat de bestelling klaar ligt om afgehaald te worden.

Je bestelling kun je afhalen op het volgende adres:
Flevolaan 13B
1382 JX WEESP

Openingstijden:
Maandag t/m donderdag: 9.00-16.30 uur
Vrijdag: 9.00-15.00 uur

Bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten betalen wij voor jou als het bestelbedrag boven de €20,- is. Je geniet dus in veel gevallen van gratis verzending bij HOOMstyle. Is het bestelbedrag onder de €20,- dan zijn de verzendkosten €5,95.

Wij bezorgen ook in Belgïe. Is het bestelbedrag onder de €20,- dan zijn de verzendkosten naar België €7,95.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra de bestelling is ingepakt ontvang je van ons een email met de tracking gegevens.
Vanaf dat moment kun je de bestelling gaan volgen. Als de status verandert van je bestelling, ontvang je daar opnieuw een bericht van.

Wordt de bestelling via DHL bezorgd, dan kun je heel veel volgen en regelen in de DHL app, heel handig.

Wie bezorgt mijn bestelling?

In de meeste gevallen leveren wij de zending zoals afgesproken de volgende dag via onze partner DHL. Het kan gebeuren dat we een andere vervoerder inschakelen, omdat het pakket bijvoorbeeld een bepaald volume heeft, dan wijken wij vaak uit naar onze partner DPD.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Als de vervoerder je niet aantreft, dan ontvang je een niet-thuis bericht via email en komt de vervoerder de volgende dag terug.
Via DHL heb je ook zelf de mogelijkheid om online een ander bezorgmoment te kiezen of aan te geven dat je het wilt ophalen bij een pick-up point. Dat is ook te regelen in de DHL app, heel handig.

Wat als mijn bestelling niet compleet is?

Wij pakken onze bestellingen met veel zorg en aandacht in. Maar het kan zijn, dat we een foutje hebben gemaakt tijdens het inpakken. Neem dan even contact op met onze klantenservice, wij komen dan direct terug met een passende oplossing.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

iDeal
De meest populaire manier om geld over te maken is via iDEAL. Aangesloten banken zijn de ABN AMRO, SNS Bank, ING, Rabobank, ASN Bank, Regio Bank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers en Knab.

Creditcard
Het is ook mogelijk om met creditcards van Mastercard, American Express en Visa te betalen. Hierbij wordt er gevraagd naar de driecijferige veiligheidscode (CVV of CVC). Deze code kun je vinden op de achterkant van de creditcard, rechts boven de handtekeningstrook.

Achteraf betalen met Klarna
Je kan achteraf betalen door te kiezen voor Klarna. Je krijgt 14 dagen de tijd om de rekening te betalen en je ontvangt duidelijk instructies voor de betaling. Heb je alsnog vragen over Klarna of loop je ergens tegenaan? Neem dan contact op met de klantenservice van Klarna.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle vermelde prijzen zijn inclusief 21% btw.

Bij het bestellen via onze website, kun je bij het invoeren van de gegevens een ander factuuradres invoeren dan het bezorgadres. Hier kun je de bedrijfsgegevens invoeren die op de factuur moeten komen te staan. De btw staat altijd gespecificeerd op onze facturen.

Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

Na de bestelling ontvang je een bestelbevestiging per e-mail, deze staat gelijk aan een factuur.
Wil je toch een BTW-factuur ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice via servicedesk@deltawebshops.nl of telefonisch op 0294-455061. Wij sturen de factuur zo spoedig mogelijk per e-mail toe.

Retourneren

Mag ik mijn bestelling retourneren?

Natuurlijk is retourneren mogelijk. Een product mag je binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Het is wel belangrijk dat het aan de onderstaande voorwaarden voldoet:

- Het product is compleet met alle bijgevoegde accessoires,
- Het product is niet vermaakt, gestreken, gewassen, bewerkt of gebruikt,
- Het product is goed verpakt, waar redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.

Binnen de retourtermijn/zichttermijn mag je jouw bestelde artikel redelijkerwijs uitproberen om te weten of het naar behoren werkt en of je er blij van wordt. Je mag het beoordelen op een manier zoals je ook in een winkel kan doen; passen, voelen en beoordelen of het materiaal, de kleur en vorm je bevalt. Je mag het artikel dus niet in gebruik nemen als je nog niet weet of je het houdt.
Ingeval van zgn. 'hygiëne producten' (badgoed en beddengoed) kan een waardevermindering van toepassing zijn op het restitutiebedrag indien het artikel niet voldoet aan de voorwaarden e/o zelfs in gebruikte/gewassen/vermaakte staat wordt geretourneerd.

Hoe kan ik mijn pakket retourneren?

Retourtermijn
Is het artikel toch niet wat je zoekt en is het artikel in de originele staat en voldoet het aan de retourvoorwaarden? Dan kan je het artikel binnen 30 dagen retourneren.

Retourkosten
Voor het retourneren betaal je EUR 1,= per pakket. De retourkosten worden verrekend met de factuur.

Stappen bij het retour aanmelden
1. Pak de artikelen (indien mogelijk) in de originele verpakking in.
Stop vervolgens de artikelen zoveel mogelijk in één pakket. Heb je geen Delta Webshops verpakking meer, doe de artikelen dan in een stevige verpakking.

2. Meld je retour aan
Je kunt een retour online aanmelden. Ga naar deltawebshops.nl en log in met enkel je emailadres. Je krijgt een code, zodat je bij je bestellingen kan.
Geef bij je bestelling aan welke artikelen en hoeveel je er wilt retourneren. Het is prettig als je ook aangeeft waarom je de artikelen wilt retourneren.

3. Wacht tot de retour is goedgekeurd
Zodra je retour is goedgekeurd, ontvang je een email van de vervoerder met een QR code (DHL) en een email ter bevestiging van Delta Webshops.
In sommige gevallen ontvang je een retourzegel van DPD (omdat je pakket bijvoorbeeld groot en zwaar is). Print deze zegel en plak deze vervolgens op je pakket.

4. Overhandig je retour.
Geef je retour af bij een DHL Service Point, en laat je QR code(s) scannen via je telefoon. Het is niet nodig om de QR code te printen of te plakken op het pakket.
De code wordt bij dit punt gescand en het pakket wordt dan retour gestuurd naar ons adres.
Indien je een retourzegel van DPD hebt, geef je pakket dan af bij een DPD Parcelpunt.

5. Volg je retour
Houd er rekening mee, dat het verwerken van een retour gemiddeld enkele dagen kan duren. Is je retour na 10 dagen nog niet verwerkt, neem dan even contact met ons op.
Bij het afgeven van je retour ontvang je een bewijs met een track & trace-code waarmee je je retour kan volgen.
Zodra je retour verwerkt is, krijg je van ons een mail. Het kan zijn dat je meerdere mails krijgt, omdat de artikelen op verschillende momenten verwerkt kunnen worden.

6. Terugbetaling
Heb je met iDEAL betaald? We betalen je dan zo snel mogelijk terug. Dit gebeurt uiterlijk binnen 10 dagen, waarbij we mogen wachten totdat we je retour verwerkt hebben.
Maak je gebruik van Klarna of creditcard? Dan passen we je openstaande saldo uiterlijk binnen 10 dagen aan. We mogen wachten met het aanpassen van je saldo, totdat we je retour hebben ontvangen.

Kan ik een artikel ruilen?

Het is helaas niet mogelijk een artikel te ruilen. Wil je graag een nieuw artikel? Dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen in de webshop en het andere artikel retourneren.

Garantie

Wat als mijn bestelling beschadigd of defect is?

Wij streven ernaar dat al onze producten van hoogwaardige kwaliteit zijn. Soms kan het helaas voorkomen dat het product na gebruik gebreken vertoont.

Neem dan even contact op met onze klantenservice. Wij komen dan direct terug met een passende oplossing.