Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Wij helpen je graag!

Bekijk hieronder de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via live chat, e-mail of telefoon.

E-mail: servicedesk@deltawebshops.nl

Telefoon: + 31 0294-455061

Bezorging

Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

We doen altijd ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jouw pakketje zo snel mogelijk bezorgd wordt. Zodra jouw bestelling is ingepakt krijg je een e-mail met een track & trace code, zodat je op elk moment kunt zien waar je pakket is.

Levertijden in Nederland:Over het algemeen pakken wij alle bestellingen die voor 15:00 uur besteld zijn dezelfde dag nog in. In de meeste gevallen is jouw bestelling dan de volgende werkdag in huis.Bestel je in het weekend? Dan moet je iets meer geduld hebben, want dan pakken wij je bestelling op maandag in.

Levertijden in België, Duitsland en Frankrijk:Over het algemeen pakken wij alle bestellingen die voor 15:00 uur besteld zijn dezelfde dag nog in. In de meeste gevallen is jouw bestelling dan binnen ca. 2 à 3 werkdagen in huis.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is ingepakt, ontvang je een e-mail met een track & trace-code. Je kunt de bezorgstatus op twee manieren volgen: via de app van de bezorgdienst of via de meerdere mails die je ontvangt. Houd deze goed in de gaten, zodat je precies weet wanneer en waar je bestelling wordt bezorgd.

Heb je vragen over de bezorging? Neem dan rechtstreeks contact op met de vervoerder.

Kan ik mijn bestelling veranderen of annuleren?

Als je bestelling nog niet is verwerkt en ingepakt, is het in de meeste gevallen mogelijk om deze aan te passen.

Als je je adresgegevens verkeerd hebt ingevuld, laat het ons dan snel weten. Vaak kunnen we nog iets aanpassen.

Als de bestelling op verstuurd staat, is het meestal niet meer mogelijk om nog iets aan te passen.

Mijn pakket is volgens de track & trace bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?

Het kan voorkomen dat de bestelling al de status bezorgd heeft, terwijl je het pakket nog niet hebt ontvangen.

In dat geval raden we je aan om het volgende te doen:

1. Check de app van de bezorgdienst; in sommige gevallen is het pakket afgeleverd op een ander huisnummer of bij een parcelpunt. Wellicht kun je deze informatie vinden in de app.
2. Vraag het na in je omgeving; vaak wordt een pakket bij de buren (in de buurt) afgeleverd of op een plek rondom het huis neergezet.
3. Neem contact op met de bezorgdienst; de bezorgdienst kan vaak meer informatie geven over waar het pakket is afgeleverd. Je kunt rechtstreeks contact met hen opnemen en de track & trace-code doorgeven, zodat ze met je mee kunnen kijken.

Heb je bovenstaande stappen doorlopen en je pakket nog steeds niet gevonden? Neem dan binnen 48 uur contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Je kunt je bestelling helaas niet ruilen. Wat je wel kunt doen, is een nieuwe bestelling plaatsen voor het product dat je wilt hebben en het artikel dat je niet meer wilt, binnen de retourtermijn retourneren.

Retourneren

Hoe meld ik mijn retour aan?

De makkelijkste manier om je retour aan te melden, is door in te loggen in je account bij de webshop waar je de bestelling hebt geplaatst. Daar kan je jouw bestelling terugvinden en eenvoudig een retourverzoek indienen.

Kijk eerst even in de bestelbevestiging in welke shop je de bestellingen hebt geplaatst: we verkopen onze producten via onze eigen webshops HOOMstyle & Verhuisdozengigant en via verschillende marketplaces.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourtermijn:
Is het artikel toch niet wat je zoekt en voldoet het aan de retourvoorwaarden? Dan kun je het binnen 30 dagen retourneren.

Belangrijke retourvoorwaarden:
-Het product is niet vermaakt, gestreken, gewassen, bewerkt of gebruikt.
- Het product is compleet en bevat alle bijgevoegde accessoires.
- Het product is goed verpakt, bij voorkeur in de originele verpakking.

Heb je meerdere bestellingen geplaatst en wil je retourneren? Voeg dan alles samen in één pakket, met één retourlabel voor een snellere retourverwerking.
Tip: gebruik de originele Delta Webshops verzendverpakking. Heb je deze niet meer? Kies dan een andere stevige verpakking.

Hoe nu verder?
Je ontvangt een e-mail van de vervoerder met een QR-code of label. Geef je pakket af bij een pakketpunt in de buurt. Vergeet niet het bewijs van afgifte te bewaren.

Belangrijk: Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Bewaar het verzendbewijs en volg de track & trace totdat de retour is aangekomen bij de ontvanger. Je mag ervan uitgaan dat de retour dan binnen enkele dagen wordt verwerkt.

Wat is de status van mijn retour?

Bij het afgeven van je pakket ontvang je een verzendbewijs met een track & trace-code, waarmee je je retour kan volgen.

Zodra het pakket door ons is ontvangen, zullen wij de retour in het systeem verwerken. Dat kan soms enkele werkdagen duren. Je ontvangt een bericht per email als de retour door ons is verwerkt.

Als de retour is verwerkt door ons, vindt de terugbetaling plaats via de betaalmethode waar je mee hebt betaald. Dat kan ook soms enige werkdagen in beslag nemen.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd en ik heb mijn geld nog niet ontvangen. 

Zodra je retour is ontvangen en verwerkt, en je hierover een e-mail hebt ontvangen, wordt het aankoopbedrag teruggestort via de betaalmethode waarmee je hebt betaald. Dit verloopt via de webshop of marketplace waar je de bestelling hebt geplaatst en kan enkele werkdagen duren.

Heb je vragen over de terugbetaling? Neem dan contact op met de klantenservice van de webshop waar je hebt besteld.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar het is nog niet verwerkt.

Dit kan verschillende oorzaken hebben:

De retour is nog niet bij ons aangekomen. Het kan zijn dat het pakket nog onderweg is. Controleer de track & trace die staat op jouw verzendbewijs, om te zien waar het pakket is.

De retour is aangekomen, maar nog niet verwerkt. Zodra je retour bij ons binnen is, verwerken we deze zo snel mogelijk. Dit kan soms een paar dagen duren.

Beschadigd / niet compleet

Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?

Wij pakken onze bestellingen met veel zorg en aandacht in, maar het kan zijn dat we een foutje hebben gemaakt. Neem contact op met onze klantenservice, wij komen dan bij je terug met een passende oplossing.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat nu?

Meld het zo snel mogelijk bij de webshop waar je hebt besteld. Geef een korte omschrijving van het probleem, of het om één of meerdere producten gaat, en voeg duidelijke foto's toe. Vergeet ook je ordernummer niet. Zo kunnen we je sneller helpen om het op te lossen.

Factuur

Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

Na de bestelling ontvang je een bestelbevestiging per e-mail, deze staat gelijk aan een factuur.
Wil je toch een BTW-factuur ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice via servicedesk@deltawebshops.nl of telefonisch op 0294-455061. Wij sturen de factuur zo spoedig mogelijk per e-mail toe.

Pallet verhuisdozen bestellen

Hoe werkt de levering?

Een pallet bevat 240 verhuisdozen en wordt per vrachtwagen geleverd. Bestel je vóór 15:00 uur, dan leveren we vaak de volgende werkdag. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging + leverdatum. Zorg dat er iemand aanwezig is om de pallet in ontvangst te nemen. De levering is alleen mogelijk op locaties waar een pallet gelost kan worden (geen huisadressen). Als er niemand aanwezig is of als het niet mogelijk is om de pallet te lossen, dan zijn wij genoodzaakt om de transportkosten in rekening te brengen.

Mag ik een pallet verhuisdozen retourneren?

Nee, een pallet verhuisdozen kan niet worden geretourneerd.