Rückgaben
Hoe meld ik mijn retour aan?
Hoe meld ik mijn retour aan?
De makkelijkste manier om je retour aan te melden, is door in te loggen in je account bij de webshop waar je de bestelling hebt geplaatst. Daar kan je je bestelling terugvinden en eenvoudig een retourverzoek indienen.
Dus kijk eerst even in de bestelbevestiging in welke shop je de bestellingen hebt geplaatst: we verkopen onze producten via onze eigen webshops HOOMstyle & Verhuisdozengigant en via verschillende marketplaces.
Lukt dit niet? Neem dan contact op met de klantenservice van de betreffende marketplace; zie kunnen je verder helpen.
Heb je via HOOMstyle of Verhuisdozengigant besteld? Neem dan gerust contact met ons op dan helpen we je graag verder.
Belangrijk: Let op dat jouw retouraanvraag voldoet aan de retourvoorwaarden. Deze kan je vinden bij: "Mag ik mijn bestelling retourneren?"
Mag ik mijn bestelling retourneren?
Mag ik mijn bestelling retourneren?
Ja, je mag de bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Let er wel op dat het product aan de volgende voorwaarden voldoet:
- Het product is compleet en bevat alle bijgevoegde accessoires.
- Het product is niet vermaakt, gestreken, gewassen, bewerkt of gebruikt.
- Het product is goed verpakt, bij voorkeur in de originele verpakking.
Binnen de retourtermijn mag je het product uitproberen zoals je dat in een winkel zou doen. Dat betekent dat je het mag bekijken, voelen en beoordelen of het aan je verwachtingen voldoet. Let op: je mag het artikel niet in gebruik nemen als je nog niet zeker weet of je het houdt.
Voor hygiëneproducten zoals badgoed en beddengoed kan een waardevermindering worden toegepast op het restitutiebedrag als het product niet aan de retourvoorwaarden voldoet, bijvoorbeeld als het gewassen, gebruikt of vermaakt is.
Voor het retourneren kunnen er kosten in rekening worden gebracht. Deze informatie vind je in de voorwaarden van de webshop waar je hebt besteld. Als dit van toepassing is, dan worden de retourkosten verrekend met de factuur.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Retourtermijn
Is het artikel toch niet wat je zoekt en voldoet het aan de retourvoorwaarden? Dan kun je het binnen 30 dagen retourneren.
Retourkosten
Voor sommige bestellingen kunnen retourkosten gelden. Je vindt deze informatie in de retourvoorwaarden van de webshop waar je jouw bestelling hebt geplaatst.
Belangrijke retourvoorwaarden
-Het product is niet vermaakt, gestreken, gewassen, bewerkt of gebruikt.
- Het product is compleet en bevat alle bijgevoegde accessoires.
- Het product is goed verpakt, bij voorkeur in de originele verpakking.
Heb je meerdere bestellingen geplaatst en wil je retourneren? Voeg alles samen in één pakket met één retourlabel voor een vlotte verwerking. Tip: gebruik de originele Delta Webshops verzendverpakking. Heb je deze niet meer? Kies dan een stevige vervangende verpakking.
Hoe verstuur ik mijn retour?
Je ontvangt een e-mail van de vervoerder met een QR-code. Printen is niet nodig! Geef je pakket af bij een Service Point, waar de code wordt gescand en het pakket naar ons retour wordt gestuurd.
Belangrijk: Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. Bewaar het verzendbewijs en volg de track & trace totdat de retour is verwerkt.
Wat gebeurt er daarna?
Zodra wij je retour in goede orde hebben ontvangen, verwerken we deze in je account. Je krijgt hierover een e-mail. De factuur komt te vervallen of je betaling wordt teruggestort via de oorspronkelijke betaalmethode en de desbetreffende webshop.
Kann ich meine Bestellung ändern oder stornieren?
Kann ich meine Bestellung ändern oder stornieren?
Wenn die Bestellung noch nicht bearbeitet und verpackt wurde, ist in den meisten Fällen eine Anpassung der Bestellung möglich.
Sobald die Bestellung bezahlt und verpackt wurde, ist eine Änderung oder Stornierung der Bestellung nicht mehr möglich. Sie möchten mehr erfahren? Senden Sie uns eine E-Mail oder rufen Sie unseren Kundenservice an.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd en ik heb mijn geld nog niet ontvangen.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd en ik heb mijn geld nog niet ontvangen.
Dit kan meerdere redenen hebben:
De retour is nog niet aangekomen of verwerkt. Controleer eerst de track & trace van je retourzending om te zien of het pakket bij ons is afgeleverd.
De terugbetaling wordt verwerkt. Zodra je retour is ontvangen en verwerkt, en je hierover een e-mail hebt ontvangen, wordt het aankoopbedrag teruggestort via de betaalmethode waarmee je hebt betaald. Dit gebeurt via de webshop of marketplace waar je de bestelling hebt geplaatst en kan enkele werkdagen duren.
Heb je vragen over de terugbetaling? Neem dan contact op met de klantenservice van de webshop waar je hebt besteld.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar het is nog niet verwerkt.
Ik heb mijn bestelling geretourneerd, maar het is nog niet verwerkt.
Dit kan verschillende oorzaken hebben:
De retour is nog niet bij ons aangekomen. Controleer de track & trace van je retourzending om te zien of het pakket al bij ons is afgeleverd.
De retour is aangekomen, maar nog niet verwerkt. Zodra je retour bij ons binnen is, verwerken we deze zo snel mogelijk. Dit kan soms een paar dagen duren.
Heb je vragen over de status van je retour? Neem dan gerust contact op met de klantenservice van de webshop of marketplace waar je je bestelling hebt geplaatst.
Liefern
Kann ich meine Bestellung verfolgen?
Kann ich meine Bestellung verfolgen?
Sobald die Bestellung verpackt wurde, erhalten Sie von uns eine E-Mail mit den Tracking-Informationen.
Ab diesem Moment können Sie Ihre Bestellung verfolgen. Sollte sich der Status Ihrer Bestellung ändern, erhalten Sie eine weitere Nachricht.
Erfolgt die Lieferung per DHL, können Sie vieles bequem in der DHL App verfolgen und abstimmen.
Was passiert, wenn meine Bestellung unvollständig ist?
Was passiert, wenn meine Bestellung unvollständig ist?
Wir verpacken unsere Bestellungen mit großer Sorgfalt und Aufmerksamkeit. Es kann aber sein, dass uns beim Packen ein Fehler unterlaufen ist. Bitte kontaktieren Sie unseren Kundenservice und wir werden uns umgehend mit einer passenden Lösung bei Ihnen melden.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Als je niet thuis bent wanneer de bezorger langskomt is de kans groot dat je pakket bij jou in de buurt (buren) of bij een parcelpunt in de buurt wordt afgeleverd.
Via de track & trace gegevens kun je zien waar je pakket is afgeleverd. Als het bij een parcelpunt is afgeleverd, vind je de naw gegevens in de track and trace en is het de bedoeling dat je je pakket binnen 7 dagen daar ophaalt. Als je het pakket niet op tijd ophaalt, gaat het retour naar ons.
Mocht je het pakket toch niet hebben ontvangen, terwijl het de status op bezorgd staat, kijk dan bij "Mijn bestelling staat op bezorgd, maar ik heb geen pakket ontvangen. Wat nu?" voor de vervolgstappen.
Mijn bestelling staat op 'bezorgd', maar ik heb geen pakket ontvangen. Wat nu?
Mijn bestelling staat op 'bezorgd', maar ik heb geen pakket ontvangen. Wat nu?
Het kan voorkomen dat de bestelling de status bezorgd heeft, terwijl je het pakket nog niet hebt ontvangen.
In dat geval raden we je aan de volgende stappen te doorlopen:
- Controleer je omgeving
Vaak wordt een pakket bij de buren afgeleverd of op een veilige plek rondom het huis neergezet. - Neem contact op met de bezorgdienst
De bezorgdienst kan vaak meer informatie geven over waar het pakket is afgeleverd. Je kunt rechtstreeks contact met hen opnemen en de track & trace-code doorgeven, zodat ze met je mee kunnen kijken.
Heb je bovenstaande stappen doorlopen en je pakket nog steeds niet gevonden? Neem dan binnen 48 uur contact met ons op.
Pallet bestellen
Hoe werkt de levering?
Hoe werkt de levering?
Een pallet bevat 240 verhuisdozen en wordt per vrachtwagen geleverd. Bestel je vóór 15:00 uur, dan leveren we vaak de volgende werkdag. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging + leverdatum. Zorg dat er iemand aanwezig is om de pallet in ontvangst te nemen, anders brengen we de transportkosten in rekening. Levering is alleen mogelijk op locaties waar een pallet gelost kan worden (geen huisadressen).
Mag ik een pallet verhuisdozen retourneren?
Mag ik een pallet verhuisdozen retourneren?
Nee, een pallet verhuisdozen kan niet worden geretourneerd.